Danas, zahvaljujući društvenim medijima, žene vode razgovore o satovima koji nisu toliko nišni ili štreberski ili dolaze s predisponiranim znanjem jer ženski satovi su toliko razvijeni da se ni najizbirljivije dame ne mogu odlučiti.
It djevojkama ipak su ženski satovi jedne posebne vrste posebno zanimljivi – većina njih okreće se tržištu starinskih satova kako bi potaknule žudnju za satovima.
Iako su se ručni satovi prvenstveno oslanjali na žensku klijentelu kada su prvi put izumljeni, budući da su muškarci koristili džepne satove za određivanje vremena, polagano, postojano opadanje stilova satova koji su na prvom mjestu žene, reklame i marketinške taktike gotovo su eliminirale žene iz svijeta satova. Naravno, ženske mušterije i kolekcionari još uvijek postoje, ali ih u velikoj mjeri nadmašuju okorjeli muški fanatici koji provode vrijeme raspravljajući na forumima Reddita o tome koji su mehanički aspekti sata bolji. Ali ženski satovi su ipak danas modni dodaci ženama i one su ustvari te koje ih kupuju u većem broju nego muškarci. Vjerujemo da svaka žena u svojoj ladici sa nakitom ima barem 3 ženska sata.
Mislim da robne marke konačno počinju shvaćati potrebu za reklamiranjem prema ženama. Ima dosta načina da se ide u tom smjeru, uvijek razmišljamo o tome kakvu kupovnu moć imaju žene, ali još uvijek postoje dijelovi koji nedostaju – zagonetka kada je riječ o obrazovanju i pristupu. Umjesto da samo fotografirate sat koji vam ništa ne govori, brendovi bi trebali imati žene koje modeliraju satove i oblikuju ih, na taj način bi ženski satovi stvarno bili po želji i potrebi žena.
Danas se čini da se sve više žena bavi satovima – i to ne onima osjetljivim koje nam glavne marke satova pokušavaju ugurati u grlo. Manji satovi s četvrtastim brojčanicima stječu popularnost nakon niza plasmana slavnim osobama tako da su ženski satovi te vrste posebno popularni.